texnoli

درباره وبلاگ
موضوعات

texnoli

سرویس Nvidia GeForce در مرورگر های سافاری در iOS و iPadOS براه افتاد

يکشنبه دوم 9 1399


سرویس استریمینگ بازی های گیم شرکت Nvidia  به نام Nvidia GeForce در حال حاضر در مرورگر سافاری آیپد و آیفون قابل دسترس بوده و از حمایت گیم پد برخوردار است و می‌تواند به معروف ترین بازی های دنیا دسترسی پیدا کند.

شرکت Nvidia  به تازگی نسخه بتای پلتفرم استریمینگ خود را برای مرورگر سافاری موبایل رونمایی کرده است.کاربران از این به بعد قادر پس از ورود به بخش کاربری می توانند اغلب گیم های موجود در بخش آرشیو library را در بالاترین سرعت و کیفیت بازی کنند.

Nvidia GeForce مانند گوگل استادیا  Google Stadia یا اپل آرکید Apple Arcade دارای بخش آختصاصی آرشیو گیم های خود نمی باشد. این سرویس فقط به مانند پلی عمل می کند که کاربر را به بازی های موجود در سایر پلتفرم های گیمینگ متصل می کند. به عنوان مثال کاربران می توانند آرشیو خود در  Nvidia GeForce را به سایر  فروشگاه های گیم صاحب‌نام مانند استیم Steam متصل کنند.

بنابراین شما قبلا باید گیم را در فروشگاه های و سرویس های استرمینگ دیگر خریداری نموده تا قادر باشید در مرورگر سافاری خود و با واسطه Nvidia GeForce آن گیم را بازی کنید.  شما می توانید لیست عناوین  گیم های سازگار با این سرویس Nvidia GeForce در وب سایت Nvidia ملاحظه نمایید.

در این مورد لازم به ذکر است که تنها می توانید گیم هایی را بازی کنید که به طور اخص می‌توانند با کنترلر کار کند.  به منظور استفاده و بهره مندی کامل از Nvidia GeForce بر روی مرورگر سافاری کاربران احتیاج به گیم‌پد دارند. لازم به ذکر است که هنوز قابلیت تاچ برای بازی در محیط استریمینگ Nvidia GeForce فعال نگردیده است بنابراین بازی هایی که فقط از طریق تاچ و صفحه نمایش لمسی حمایت می شوند و فاقد حمایت گیم پد می باشند از طریق محیط استریمینگ قابل بازی نمی باشند.


(0) نظر
X